Punkt widzenia pozycjonera

opularniejszą usługą. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to także w biznesie. Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu ja

Punkt widzenia pozycjonera
SEO okazuje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie...
SEO okazuje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to także w biznesie.

Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie reklamy. Ale to duże uproszczenie tematu - SEO jest czymś znacznie szerszym i czymś znacznie bardziej korzystnym. Nie trzeba już tworzyć tego rodzaju analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania biznes może nie mieć racji bytu.

Temat jest pozornie wyeksploatowany. Ponieważ definicja pozycjonowania jest prosta i jednoznaczna. Jednak cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają.

© 2019 http://studio7.waw.pl/