Sekrety dobrego marketingu w sieci

alnych. URL najczęściej kojarzony jest z adresami stron WWW, ale ten format adresowania służy do identyfikowania wszelkich zasobów dostępnych w Internecie. Standard URL opisany jest w dokumencie RFC 1738.Źródło: https://pl.w

Sekrety dobrego marketingu w sieci www.at-rem.pl

Czym jest URL? Odpowiada Wikipedia

URL (ang. Uniform Resource Locator) ? oznacza ujednolicony format adresowania zasobów (informacji, danych, usług) stosowany w Internecie i w sieciach lokalnych.

URL najczęściej kojarzony jest z adresami stron WWW, ale ten format adresowania służy do identyfikowania wszelkich zasobów dostępnych w Internecie.

Standard URL opisany jest w dokumencie RFC 1738.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Uniform_Resource_Locator


Dlaczego pozycjonowanie to dobry sposób na marketing?

Pozycjonowanie stron w ostatnim czasie stało się jedną z ciekawszych technik marketingowych, które pozwalają na znaczące zwiększenie zainteresowania działalnością określonej firmy. Przeprowadzone badania jasno bowiem wskazują na to, że istnieje bardzo ścisła zależność pomiędzy liczbą wyświetleń stron a ilością chętnych na skorzystanie z usług takiej firmy.

Na pewno więc pozycjonowanie jest skuteczną formą reklamy dla potencjalnego przedsiębiorcy. Warto zdecydować się na takie zabiegi, ponieważ są one stosunkowo niedrogie, a niezwykle skuteczne. Dzięki temu możemy więc niewielkim nakładem uzyskać naprawdę duży rozwój własnej działalności gospodarczej. Na rynku pojawiło się ostatnio wiele firm zajmujących się tego typu działalnością, więc pod tym względem mamy naprawdę duży wybór.


O e-PR. Czym jest? Wikipedia

e-PR to działania Public Relations w głównej mierze skupiające się na narzędziach dostępnych w Internecie, w tym w mediach społecznościowych1. Dzięki nim można kształtować wizerunek, komunikować się z mediami (głównie elektronicznymi), rozwijać bazę dziennikarzy oraz portali internetowych.

Znaczna część branży posługuje się także sformułowaniem Internet Public Relations (Internet PR), które można zdefiniować jako funkcje zarządzania umożliwiającą komunikację pomiędzy przedsiębiorstwem a jego otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym, o charakterze ciągłym i planowym, poprzez narzędzia sieci internet

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/E-PR



© 2019 http://studio7.waw.pl/